penktadienis, balandžio 13

sapnai kuriuose mirdavau buvo patys geriausi

Aš grįžau į savąjį pasaulį, kur per lietų visos kostiumuotos bedvasės asmenybės išeina parūkyti ir pasišnekučiuoti su savo klonais. Visur tik tuštuma ir žmonės su juodais skėčiais ir lietpalčiais, visi tyli, tik mašinų signalizacijos ir lietaus barbenimas į vienodų namų stogus kalba už mus. Aplinka tampa nespalvota. Vėl grįžta niūrios mintys ir tinginystė, grožio beveik nematyti, nebent Jake Gyllenhaal veidas, į kurį negaliu nustoti spoksojus. Tobulumo dozė visam gyvenimui, kaip ir filmas Donnie Darko, kurio niekada nenustosiu žiūrėjus.
Su manimi kažkas negerai. Gyvenimas susimaišė su sapnais, o sapnai su gyvenimu, tad realybė nebeegzistuoja. Daugiausia laiko praleidžia savo baltame kambaryje, kuris kvepia ir atrodo kaip ligoninės palata. Viskas atsiduoda tuštuma, aš pati jaučiuosi tarsi mano individualumas tirptų ir aš po truputį tampu erdve. Esu apsileidusi asmenybė, o pasibaigus šioms atostogoms vėl tapsiu insomniake, kuri niekada nemiega, bet ir niekada nėra atsibudusi.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą