šeštadienis, balandžio 14

in the pines in the pines

Jeigu Kurtas Cobainas pamatytų jus visus hipsterius, dėvinčius NIRVANA palaidines vien tam, kad atrodytumėt kieti, jis dar kartą save nusižudytų. Tiek daug apie Kurtą dar nežinau, bet dėl vieno tikrai esu tikra - jis niekada nenorėjo tapti rinkodaros preke. Aš žinau, kad daug žmonių mano, kad nesu ištikima grunge ir punk rock muzikos stiliams ir kad paslapčia klausausi nuvalkioto popso, tačiau man niekam nereikia įrodyti, kad ši muzika mane užpildo. Kiekviena kartą pajutusi muzikantų aistrą jų kūriniuose, aš tiesiog suvirpu, tarsi viskas ką norėjau pasakyti būtų sutalpinta į natas. Juk gitaros solo yra daug reikšmingesnis negu bet kokie žodžiai.
Aš netikiu į Dievą, bet jeigu tikėčiau, jis būtų juodaodis, kairiarankis gitaristas.

2 komentarai:

  1. Zmonems nepatinka prie ju lipinamos etiketes, be to tumblr ''gyventojai'' nelabai atspindi realybes, kuri yra kitokia, vis dar. Cia dar viena zmoniu isterija gauti sekeju ir buti ale populeriams. Bet juk tai virtualus pasaulis, truputis laiko ir jos nebebus.

    AtsakytiPanaikinti