antradienis, kovo 6

soaked in bleach

Paklokit man mirties patalą ir įmeskit mano karstą į jūros gelmes pagal "The Final Countdown", nes rytoj mane nužudys stresas. Jaučiu, kaip po truputį išprotėju, ypač kai esu apsupta vien negatyvios energijos per tokius kančios momentus. Pasitaiko tokių dienų, kai nori kam nors vožti į snukį ir išspardyti visas smegenis, sutraiškyti visus kaulus ir išlieti visą kraują, tačiau staiga... Pietums tavo mėgstamiausias patiekalas. Ir tu šypsaisi. Tu laimingas.
Jaučiuosi tokia nestabili, net pati negaliu kontroliuoti savo emocijų, gyvenu kažkokioje betvarkėje, kurios taip ir negaliu perprasti. Ir šiaip, "Into Indigo" po truputį tampa "Into Gray", negi aš prarandu savo spalvas?


Net neįsivaizduoju ar kažką įmanoma suprasti šiame įraše, nenutuokiu ką rašau, tiesiog noriu visus savo jausmus išlieti spustelėjus klaviatūros klavišus.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą