ketvirtadienis, vasario 2

knock knock knock

50 pranešimų. Keista. Lyg švęsčiau savo jubiliejų, nors tai tik paprasta padėka mano skaitytojams. Ačiū, kad savo dienotvarkėje radote bent minutę žvilgtelėti į mano blogą. Ačiū, kad skaitėte ir komentavote mane nuobodulio vaisius.
Rašymas yra nuostabus dalykas. Tarsi mano pirštų pagalvėlės, kuriomis lengvai spusteliu klavišus, atsiskiria nuo proto, tarsi mano iš širdies ar pasąmonės liejasi  jausmai. Žodžiai ne kliūtis, ne, tik ne čia. Čia žodžiai lengvai liejasi tarsi Bob Dylano daina Knockin' on Heaven's Door. Niekada dar nesu pajutusi tokio švelnumo savyje, kaip išgirdusi šį tobulą kūrinį. Tačiau šiandien nėra diena "promnightawkwardslowdancing" muzikai. Prieš 33 metus mirė Sid Vicious, žmogus, kurį aš gerbiu. Skiriu jam minutę sunkaus punk roko.



3 komentarai:

  1. Man vis dar sunku patikėti, kad jau 33 metai, kaip Jo nėra.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Taip. Sutinku. Gaila, kad taip ir negalėjau gyventi per pačią Punk Roko pradžią.Norėčiau pamatyti visas garsiausia 70-ųjų žvaigždes gyvas.

      Panaikinti