antradienis, vasario 7

brain damage

Man tiesiog suvirpa širdis išgirdus Pink Floyd svaiginančius akordus, jie lyg koks narkotikas tave suvilioja ir pagerina gyvenimą, bent jau kelioms minutėms. Mano smegenys užmigusios natų pataluose, o aš sėdžiu lyg kokia lunatikė, tokia "Comfortably Numb". Nuo šios dainos man tiesiog sukasi galva, sukasi mintys, tiesiog neįsivaizduoju apie ką galvoti. Myliu tokius orumo momentus, kai tavyje viešpatauja absoliuti tyla. Tu tiesiog žinai ir nemąstai. Niekam nereikia įrodyti tiesos, esi pats vienas, tačiau jaučiantis savo vertę. 
Rytoj išvažiuoju į kalnus, šaltas oras ir nuostabus Alpių peizažas mane nuramins ir pradžiugins. Seniai kada mano šeima buvo tokie spontaniška. 'Važiuokime slidinėti. Poryt. Bus smagu' nutarėme. Pasiilgau kalnų, juk vis dėlto esu pripratusi prie šalto oro ir slidžių. Tai juk irgi pamoka gyvenime, galbūt šiek tiek nuvalkiota ir neįdomi, tačiau vistiek kažką reiškianti. Gyvenimas - lyg slidžų trąsa, gali be baimės skuosti pirmyn, gali po truputį posūkiais nusileisti arba gali nučiuožti ant užpakalio su slidėmis rankose.



2 komentarai:

  1. Įdomiai ir novatoriškai apibūdinai gyvenimą kaip slidinėjimo trąsą. Pati slidinėju ne vieni metai ir todėl mielai pagrobčiau tavąsias atostogas :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. veikla, kelionės, visą laiką tik į naudą :))
    dievinuuu

    AtsakytiPanaikinti