ketvirtadienis, rugpjūčio 2

hey

dar kartą pažiūrėjau Fight Club. turiu pripažinti, šis filmas yra mano Achilo kulnas. kiekvieną kartą vis labiau jį suprantu, jis tarsi atmerkia mano traiškanotas akis ir atveria visai kitokį pasaulį. suprantu savo gyvenimo tikslą, suprantu save, suprantu dalį kitų žmonių. 


šis filmas tarsi geriausio sociologo parašyta psichologinė knyga su daugybė naudingų citatų. jį pamatęs pajunti skirtumą tarp savo ir daiktų vertės.


pakeiskim temą. vasara. kas tai yra? ar tai širšė, nutūpusi ant giros stiklinės? ar tai tyvuliuojantis ežeras? ar tai pastelinis dangus? artimieji man sako, kad reikia kažkuo užsiimti, dirbti, padėti ravėti, rinkti uogas, tačiau man vasara yra tinginystės sinonimas. norisi drybsoti ant žolės, gurkšnoti gaivinantį svarainių gėrimą, kartais atsistoti ir nuskinti kelias ramunes gėlių vainikui ir viskas pagal The Smiths. 


laikas ir toliau kažkur skuba, tavo blogui jau metai ir pagaliau sulauki savo vardadienio, kuris visada reiškia vasaros pabaigą. ką aš čia kalbu.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą