sekmadienis, liepos 8

cold hearted orb/ that rules the night/ removes the colours/ from our sight

kodėl aš negaliu apčiuopti vasaros? gal tai tik abstrakti sąvoka? ar vasara ir yra ką tik nupjautos žolės kvapas, jūros bangos, festivalių šurmuliai? man vasara - tik sapnas. aš iš jo kažkada pabusiu ir atsidursiu realybėje, kuri niūri, šalta, debesuota. o čia giedra. čia groja Lenny Kravitz Fly Away gyvai. čia įrašomi visi prisiminimai, apie kuriuos aš svajosiu sėdėdama prie mokyklos suolų.


i want to get away i want to fly away.


aš jaučiu kaip kiekvienas momentas byra man pro pirštus. aš negaliu jo sugauti, negaliu jo dar labiau prilaikyti. laikas įsėsti į paskutinį metro ir važiuoti į tą pačią, nepaklotą lovą ir griūti į vakarykščius patalus be jokių gailesčių. o gal  negrįžti į tą šaukiančią tylą, gal pasilikti ant šaltos žolės, vienai, apgaubtai žvaigždžių antklodės? gal prie manęs prieis koks nepažįstamas, pasiūlys cigaretę ir pakvies sužaisti kortomis? gal nuskristi į mėnulį ir atgal, gal panerti į magritte debesis ir išsimaudyti danguje? viskas yra įmanoma, tačiau reikia tinkamos perspektyvos. kam laukti tinkamo momento, kai tinkamas momentas laukia tavęs? 


neskubėk gyventi, visi sako. jie nusišneka. laiko daug nėra. atrodo turime visą gyvenimą, tačiau nežinome kiek laiko tai truks. o kai mirsime, pasaulis nei kiek nepasikeis. niekas mūsų mirties nepastebės. saulė švies toliau, mokiniai toliau žingsniuos į mokyklą, aristokratės senutės toliau gurkšnos dietinę kolą jaukiose kavinukėse, Fly Away toliau skambės visame pasaulyje, vasara liks tiks abstraktine sąvoka ir nesustabdomas laikas net neatsigręš mūsų pusėn.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą