šeštadienis, gegužės 19

elektroninis dievas

kiekviename iš mūsų yra kitas pasaulis, daug labiau komplikuotas negu šis, dabar mes atliekame tik bandymą ar esame verti patekti į sekantį lygį, žengti žingsnį į priekį, tačiau daugelis iš mūsų pasiduoda ir pralaimi iš karto. aš esu savo pasaulio dievas, tikiu į save ir į kitus, tikiu į galimybes ir tikiu, kad kažkada numirsiu gražia mirtimi, kažkur rugių lauke, kur niekas nesujauks taikos. kam skristi į kosmosą, tyrinėti erdves, kai dar esi neištyrinėjęs savęs iki galo? visata daug seklesnė negu mūsų vaizduotė, mūsų mintys, jos tokios begalinės, kad net aš pati jose galiu pasiklysti. jos tokios oksimoroniškos, kaip ir aš pati, netikus, tačiau rafinuota, neišmananti, tačiau nuovoki, negailestinga, tačiau dosni. esu gyvybinga lėlė gyvenanti įrėmintoje erdvėje, o daugiau nieko nežinau. tik paistau nesąmones, kurios yra yra mano turtas. juk pasaulyje tiek daug skurdžių žmonių, kurie turi vien pinigų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą